SOLD! - Reisverslag uit North Narrabeen, Australië van Steffanie en Mike Caspers en Drost - WaarBenJij.nu SOLD! - Reisverslag uit North Narrabeen, Australië van Steffanie en Mike Caspers en Drost - WaarBenJij.nu

SOLD!

Door: Mike en Stef

Blijf op de hoogte en volg Steffanie en Mike

17 Februari 2010 | Australië, North Narrabeen

Hey allemaal!

Even een kort berichtje deze keer..
We hebben onze van verkocht! Jippie.. We begonnen de hoop een beetje te verliezen, maar opeens wilde iedereen hem hebben, Het begon vorige week dinsdag, met de Mexicanen en een Australisch koppel. Vervolgens kregen we een sms van een Austalisch jong koppel dat zaterdag graag wilde komen kijken. Ze wonen in de Central Coast, zo'n 70 km hier vandaan. Toen ze hier waren, waren ze perongeluk naar het verkeerde strand gereden waar we hadden afgesproken. Achteraf maar goed geweest.. Ze kwamen een beetje verlegen en 'truttig' over.. ze hebben alleen maar gekeken en verder niet naar de motor geluisterd etc. Beetje vaag, helemaal als je een uur moet rijden.. Maar goed. Toen zij weggingen kwam er een surfer uit het water die ook interesse had. Te toevallig.. Het koppel liet ons toen later op de dag weten dat ze interesse hadden, maar graag en mechanische check wilden laten doen. Prima.
Diezelfde dag hadden we ook nog 2 kijkers bij de Kings Cross.. waarvan 1 heel leuk Duits stelletje. Ze waren helemaal verliefd op onze van.. Alleen hadden ze het geld er niet voor. Uiteindelijk kwamen ze een uur na hun bezichtiging met een bod van 5500$. Dus dat zouden we minimaal al er voor krijgen. Wij wilden alleen eerst nog even de check afwachten. En Mike had het gevoel dat de surfer ook nog met een bod zou komen.
Dat gebeurde dus ook.. zondagochtend om 8.30 werden we ons bed uit gebeld door de surfer. Hij was heel erg enthousiast en wilde de van ook graag kopen. En hij gaf aan dat hij bereid was om 6500$ ervoor te betalen op voorwaarde dat hij ook eerst een check zou laten doen. Maar het Australische stelletje was er natuurlijk ook nog. Toen wij hun informeerden over de surfer lieten ze in 1e instantie weten dat ze geen interesse meer hadden. Maar 10 min. later kregen we opeens een sms dat ze 6600$ ervoor wilden geven als hij door de check zou komen. De surfer liet het hier bij, hij wilde eerst het stelletje afwachten. Afgelopen maandag was de check en daar kwam onze van doorheen!! Diezelfde dag belde het Australische stelletje dat ze de van wilde kopen (voor 6600 dus!). Echt te geniaal. De surfer liet weten dat hij het fijn voor ons vond dat we hem op tijd hadden verkocht en ging nu weer verder zoeken naar een andere campervan. (dankzij hem hebben we nu 600$ meer voor onze van!! Ons aanbod van biertjes langsbrengen sloeg hij echter af.. dat was een uur rijden voor ons.. hihi. Je weet maar nooit, voor hetzelfde geld maak je dan net een aanrijding..Dus dat hebben we maar niet gedaan.)En het grappige was, was dat we zondag, maandag en dinsdag nog gebeld werden door andere belangstellenden. Toen konden we lekker zeggen dat onze van al verkocht was!! hihi.
Echt zo grappig.. de eerste 3 weken hadden we bijna geen reacties en in de laatste week opeens vet veel!
Straks is de overdracht en zijn we onze van voorgoed weer kwijt! Gelukkig hebben we ons miniatuurtje.. hihi.
En om te vieren dat we onze van voor een goede prijs hebben verkocht (door de sterke AUD, hebben we er nu meer euro's voor terug dan dat we ervoor hebben betaald!! :D)
Gaan we vrijdag lekker bij Pony uit eten. Een heel chique en goed restaurant. En de laatste aaf brengen we saampjes door in een wat luxer hostel in Sydney. We hebben het bij James wel zo'n beetje gehad.. hij is echt zo anders dan toen wij hem ontmoetten. Maar goed.. daar kan ik nog wel een hele pagina over volschrijven.. hihi
En ik had beloofd het kort te houden, wat me nu al niet echt is gelukt.. hihi Dus daar ga ik verder maar niet op in.

Zaterdag vliegen we dan alweer terug naar huis.
Als alles goed gaat zijn we de 21e in de aaf dan weer op Schiphol.. en anders de volgende dag.

Wel vet dat het weer gaat vriezen, misschien maken we dan toch nog sneeuw en schaatsen mee..

Tot snel!!

xxxx Mike en Stef

• 17 Februari 2010 - 06:25

Teuny:

Hi Steff en Mike,

Wat heerlijk dat de verkoop van de van zo succesvol verlopen is. Jammer dat het half jaar Australia er alweer bijna op zit. Aan de andere kant fijn om jullie straks weer te zien. Ik duim dat de sneeuw en vorst nog even aanhouden zodat jullie er, na aankomst in Nederland, nog een graantje van mee kunnen pikken. Geniet nog maar even volop van al het moois en goeds dat Austalia jullie te bieden heeft. Een warme groet vanuit Alphen a.d. Rijn en tot snel. :-)

• 17 Februari 2010 - 06:27

Teuny:

Uhhhhh, was ik nog even vergeten.....bon voyage!!!

• 17 Februari 2010 - 08:39

Adrie:

Wat goed zeg!! Mooi op tijd de Van verkocht en dan ook nog winst maken, super!!
    Geniet nog even van jullie laatste dagen in Aussie land en trek een dikke trui aan als je terugkomt, het is niet warm hier! ;-)

• 17 Februari 2010 - 10:04

Maaike:

Toppie dat het toch gelukt is!:) Tot snel maar weer en als ik jullie niet meer spreek een hele goede reis terug!:) Dikke kus!

• 17 Februari 2010 - 11:49

Desiana:

He Stef & Mike,

Wat gaat de tijd snel he!!
    Voor jullie het weten zijn jullie weer lekker terug in het koude kikkerlandje hier...
    Wat lekker voor jullie dat jullie de Van zo goed verkocht hebben, is altijd maar afwachten wat je er weer voor kunt krijgen natuurlijk.. en wie je er netzo blij mee kunt maken.

Ik wens jullie een hele goede terug reis toe voor a.s. zaterdag, en tot snel dan maar weer!

Liefs Dees
    --------------------
    P.s. Bram vroeg zich af of je dinsdag 23-2 nog komt mee spelen :-) om 20.30 uur in de Geest!
    En natuurlijk niet te vergeten onze "kampioenswedstrijd" zondag 28-2 (11.00 uur de Geest)
    --------------------

• 17 Februari 2010 - 16:05

Jacq:

Fijn dat de camper verkocht is! Goede reis dit weekend! Laat maar weten als jullie weer veilig geland zijn in NL... dan binnenkort afspreken toch??

x

• 17 Februari 2010 - 18:02

Eveline En Nick:

Hai hai,

We wensen jullie alvast een goede reis terug. Geniet er nog even van en tot snel:)!

Xxx

• 18 Februari 2010 - 10:08

Anouk:

Ik ben eigenlijk al dagen aan het duimen voor zon als jullie t niet erg vinden!!! :D Word niet goed van dei sneeuw! Lijkt verdorie wel de nieuwe ijstijd hier!
    Misschien kunnen we ruilen, ik naar Ausie :D
    Tot snelloss!!!
    Xx

• 21 Februari 2010 - 22:29

Sandra:

Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. ik heb regelmatig even jullie verslagen gelezen echter steeds geen reactie gestuurd. STOM! Maar ik hoop dat jullie veilig aangekomen zijn op schiphol! Welcome Home!