Back again! - Reisverslag uit Sassenheim, Nederland van Steffanie en Mike Caspers en Drost - WaarBenJij.nu Back again! - Reisverslag uit Sassenheim, Nederland van Steffanie en Mike Caspers en Drost - WaarBenJij.nu

Back again!

Door: Mike en Stef

Blijf op de hoogte en volg Steffanie en Mike

24 Februari 2010 | Nederland, Sassenheim

Hallo allemaal!

Inmiddels zijn we weer thuis in Nederland. Afgelopen zondagavond om 20.45 u landde ons vliegtuig in A´dam.
Het was een lange terugreis, totaal zijn we 36 uur onderweg geweest!! Het was nog even spannend of we onze vlucht op London zouden halen, deze was nl. 2 uur vervroegd. Waardoor we dus krap 2 uur hadden om onze bagage op te halen, naar een andere terminal te gaan en daar opnieuw in te checken en te boarden. Uiteindelijk hebben we dit makkelijk gered.. `
We waren uiteraard wel gebroken toen we op Schiphol waren. Maar gelukkig stond daar onze familie, Martien en Teuny, m´n ouders met mijn broertjes, Maria en Dirk en Jes en Maaik. Een welkom en warm ontvangst, waar we weer een beetje energie van kregen!
We waren van plan om vroeg naar bed te gaan, aangezien we maar ca. 4 uurtjes hadden geslapen. Maar uiteindelijk lagen we pas om 2.00u in ons bed.. Uiteraard Ireen Wust haar gouden medaille zien winnen:D
We moeten nog steeds wel een beetje wennen aan Nederland. Het is hier echt een stuk kouder, en dan is het al niet meer zo koud als het eerst was. Gelukkig maar voor ons! Daarnaast brengt het rechts rijden ook hilarische momenten op af en toe. Na een bocht bijvoorbeeld links aan de kant van de weg aan rijden.. i.p.v. je knipperlicht je ruitenwisser aan zetten en vergeten te schakelen of met je linkerhand willen schakelen aan de linkerkant.. hihi
Maar verder gaat alles goed met ons hoor.. En we hebben geen ongelukken gemaakt ;)
Australie was een hele mooie ervaring!
En we gaan ook zeker nog een keertje terug! Sowieso om Rex op te zoeken (onze Australische vriend, zie de laatste foto)
en om de andere kant van Australie af te reizen, Tasmanie en daarna Nieuw Zeeland.
Maar voorlopig blijven we lekker hier!
We zijn blij om terug te zijn en iedereen weer te zien. Volgende week gaat het normale leventje voor ons echt weer beginnen, dan moeten we beiden weer naar school!
Maar eerst nog even rustig bijkomen en onze jetlag uitslapen..

Bij deze willen we jullie allemaal bedanken dat jullie elke keer zo met ons hebben meegeleefd en ´krabbels´ op onze site hebben geplaatst. Echt superleuk was dat altijd om te lezen!

XXXX vanuit Nederland.. hihi
Mike en Stef

• 24 Februari 2010 - 07:58

Sanne:

Hey Mike en Steffanie!
    Het lijkt me echt gek om weer in Nederland te zijn na zo'n lange reis! Vond het leuk om al jullie verhalen te lezen :) heb meteen kunnen lezen waar ik straks allemaal naartoe moet gaan! Dus bedankt voor de tips...
    Succes weer met de kou het gewone leventje in Nederland!
    xxx Sanne

• 24 Februari 2010 - 10:06

Adrie:

Welkom thuis Mike en Stef!

see you.....???? verjaardag Dirk en/of Maria!