Pica's - Reisverslag uit Sydney, Australië van Steffanie en Mike Caspers en Drost - WaarBenJij.nu Pica's - Reisverslag uit Sydney, Australië van Steffanie en Mike Caspers en Drost - WaarBenJij.nu

Pica's

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Steffanie en Mike

06 September 2009 | Australië, Sydney

Hey lieve allemaal,

Bij deze nog een kort berichtje vanuit Sydney waar het momenteel vaderdag is. Vandaag was dit duidelijk te merken in the city. Overal fikse aanbiedingen voor 'daddy' . Hier hebben wij dankbaar gebruik van gemaakt=> een 3-delig Japans messenset en een Leatherman zakmes hebben wij voor een mooi prijsje kunnen kopen.. In totaal hadden we $160 korting :)
Maar nu even waarom we in eerste instantie dit berichtje plaatsen... Jaja, de eerste foto's staan erop. 85 maar liefst, een mengelmoes van Londen, Beijing en voornamelijk Sydney. Zonder omschrijving echter, dit is ons niet meer gelukt. :(

Veel kijk- en lachplezier!! Hieronder staat de link!!

www.picasaweb.com/mikedrost/australia

Love, Mike & Stef

• 06 September 2009 - 14:17

Dirk:

Vindt ik wel aardig zo'n verlaat vaderdagcadeautje. :0
    Mooie fotoserie, best wel veel voor de eerste paar dagen. Dat beloofd wat voor de resterende 168 dagen:)
    Je bent lekker aan het uitproberen met je toestel. Gaat de komende tijd goede foto's opleveren. Wel mog ff een foto van het campertje op PICA zetten als jullie die hebben. Ben erg nieuwsgierig. Geniet van de trip en tot horens op BOOOMERANG.

• 06 September 2009 - 14:29

Laura:

Hoi Mike en Stef!
    Zat net even jullie foto's te bekijken! Wat ziet dat er allemaal gaaf uit! :-D
    Heel veel plezier! En geniet van het mooie weer, want hier wordt het herfst..
    xx Lau

• 06 September 2009 - 15:28

Desiana:

Hey Stef en Mike,

Wat een prachtige foto's van de eerste dagen, leuk hoor om te zien in welke wereld jullie nu leven ;-)
    Ben erg benieuwd naar de volgende foto's!
    Hele goede reis verder,

Liefs Dees

• 06 September 2009 - 21:18

Maaike:

Oooooh wat ben ik jaloers!! echt top dat jullie heel huids zijn aangekomen en dat jullie zo snel een busje hebben kunnen regelen! Heel veel plezier verder en ga vooral genieten!
    Dikke kus!

• 07 September 2009 - 09:48

Brenda Rieff:

Hallo lieve schatten,

Wij zijn jaloers !!
    Maar we gunnen jullie het van harte natuurlijk.
    Leuk hoor om jullie zo te volgen, en prachtige foto's
    Stef je bent al lekker blond , ben benieuwd hoe je terug komt hahaha
    maar eerst genieten.

Veel geluk en plezier

xxx Remko brenda en Lois

• 07 September 2009 - 10:12

Teuny:

Wowwww, a lot of really nice pictures.

Looking them here with a lot of pleasure.

Enjoy everything and have fun you two.

Greetings from,

Teuny

• 09 September 2009 - 05:51

Nel Kuiper:

Lieve Steffanie,
    Van harte gefeliciteerd met je 22e verjaardag!
    Maak er samen met Mike een gezellige dag van!
    Ga later op de dag jullie foto's nog bekijken. Veel reisplezier maar weer!
    Dikke kus, Fred, Nel en Wessel

• 09 September 2009 - 10:33

Petra Caspers:

Lieve Stef,van harte gefeliciteerd met je 22e verjaardag.Ook Mike van harte.Een hele fijne dag. Mam.

• 09 September 2009 - 12:25

Leontien En Gerard:

Lieve Steffanie en Mike,
    Op de eerste plaats van harte gefeliciteerd met je verjaardag Stef, wij hopen dat het eerste half jaar natuurlijk onvergetelijk wordt voor jou en Mike. We hebben al veel foto's mogen bewonderen van jullie,prachtig allemaal. Jullie hebben alweer een hoop gezien. Wij blijven jullie volgen in dit avontuur. Lieve groetjes van Gerard en Leontien.

• 09 September 2009 - 13:49

Brenda En Remko:

Lieve Stef,
    Gefeliciteerd met je verjaardag !
    Maak er samen een fijne dag van .

XXX

• 09 September 2009 - 15:40

Eveline Geers:

Hai Stef!

Gefeliciteerd! & leuke foto's zeg! Geniet ervan!

3 dikke zoenen!
    Liefs, Eveline

• 09 September 2009 - 20:17

Hi Jarige Steff,:

Van harte gefeliciteerd. 22 Lentes jong. Mooi hoor. Ook felicitaties aan Mike.

Hoop dat je een plezierige verjaardag hebt (gehad).

Tot een volgend rondje maar weer.

Groetjes,

Teuny